کد خبر : 9368
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران:صادرات گاز ایران به ترکیه به‌زودی ازسر گرفته می‌شود

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران:صادرات گاز ایران به ترکیه به‌زودی ازسر گرفته می‌شود

صادرات گاز ایران مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ضمن اعلام توقف صادرات گاز ایران به ترکیه به دلیل انفجار خط لوله صادراتی آن در خاک ترکیه گفت: صادرات گاز ایران به ترکیه پس از تعمیر و باسازی بخش آسیب‌دیده ظرف چند روز آینده از سر گرفته می‌شود. به گزارش پایگاه خبری نفت یار ، مهدی

صادرات گاز ایران

صادرات گاز ایران

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ضمن اعلام توقف صادرات گاز ایران به ترکیه به دلیل انفجار خط لوله صادراتی آن در خاک ترکیه گفت: صادرات گاز ایران به ترکیه پس از تعمیر و باسازی بخش آسیب‌دیده ظرف چند روز آینده از سر گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نفت یار ، مهدی جمشیدی‌دانا گفت: این انفجار که در بخشی از خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه در خاک ترکیه و حدود ۱.۵ کیلومتری مرز بازرگان رخ داده است، به آتش‌سوزی و توقف صادرات گاز از ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه، ۱۲ فروردین‌ماه) منجر شد.

وی افزود: بخش آسیب‌دیده خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه ظرف چند روز آینده تعمیر و باسازی و صادرات گاز به‌زودی از سر گرفته خواهد شد.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در این باره توضیح داد: تجربه نشان داده است که تعمیرات خطوط سه تا هفت روز زمان می‌برد که البته به میزان خسارت وارد شده بستگی دارد.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ضمن اعلام توقف صادرات گاز ایران به ترکیه به دلیل انفجار خط لوله صادراتی آن در خاک ترکیه گفت: صادرات گاز ایران به ترکیه پس از تعمیر و باسازی بخش آسیب‌دیده ظرف چند روز آینده از سر گرفته می‌شود.به گزارش پایگاه خبری نفت یار ، مهدی جمشیدی‌دانا گفت: این انفجار که در بخشی از خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه در خاک ترکیه و حدود ۱.۵ کیلومتری مرز بازرگان رخ داده است، به آتش‌سوزی و توقف صادرات گاز از ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه، ۱۲ فروردین‌ماه) منجر شد.وی افزود: بخش آسیب‌دیده خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه ظرف چند روز آینده تعمیر و باسازی و صادرات گاز به‌زودی از سر گرفته خواهد شد.رخ داده است، به آتش‌سوزی و توقف صادرات گاز از ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه، ۱۲ فروردین‌ماه) منجر شد.وی افزود: بخش آسیب‌دیده خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه ظرف چند روز آینده تعمیر و باسازی و صادرات گاز به‌زودی از سر گرفته خواهد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 11 =

logo-samandehi